World of Warcraft - Video-recenze

20.03.2011 16:31

Jelikož jsem začal hrát World of Warcraft (dosáhl jsem levelu 80 a přestalo mě to bavit :-)), tak jsem si pro vás připravil krátké video se základními informacemi. Ve videu se dozvíte opravdu základní informace, které jsem vybral já. Kdybych měl sepsat všechno info o World of Warcraftu, tak by video mělo tak dvě hodiny. Zatím na youtube.com má video docela veliký úspěch, uvidíme co na to řeknou návštěvníci našeho webu. Pokud možno hlasujte v anketě, která je pod videem. Nezapomeňte komentovat a diskutovat. Poznámka: Možná vás trochu překvapí odkazy na internetovou stránku www.pno.xforum.cz, video bylo ve výrobě ještě když jsme hostovali na jiné doméně.
 
 
 
Video bylo odstraněno, omlouváme se.
 

Na článek se vstahují auroská práva, bez souhlasu majitele jej nesmíte kopírovat.

 

Anketa

Libí se vám naše video-recenze?

Ano (22)
76%

Ne (7)
24%

Celkový počet hlasů: 29

Diskusní téma: World of Warcraft - Video-recenze

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek